Την τελευταία εβδομάδα στη τάξη μας ασχοληθήκαμε με τα βασικά γεωμετρικά σχήματα (κύκλο, τετράγωνο, ορθογώνιο, τρίγωνο). Γνωρίσαμε τα σχήματα και εφόσον μιλήσαμε για τις βασικές ιδιότητές, τις ομοιότητες, τις διαφορές τους, αρχίσαμε να παρατηρούμε την ύπαρξη τους στο περιβάλλον. Παρατηρήσαμε λοιπόν ότι τα τραπέζια, τα παράθυρα τα παιχνίδια και πολλά αλλά γύρω μας μοιάζουν με τα γεωμετρικά σχήματα. Σκεφτήκαμε που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα γεωμετρικά σχήματα και ο Δημήτρης απάντησε πως εάν σχηματίσουμε ένα τετράγωνο και από πάνω του σχηματίσουμε ένα τρίγωνο ζωγραφίζουμε ένα σπίτι. Από αυτή λοιπόν την τόσο αυθόρμητη απάντηση αποφασίσαμε να δούμε πως οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν τα σχήματα στις δημιουργίες τους. Ο υπέροχος κόσμος της τέχνης λοιπόν ανοίχτηκε μπροστά μας… Παρατήρησαμε γνωστά έργα όπως του Γκρέι, του Μιρό του Πικάσο, του Κλέε και του Καντίνσκι. Σχολιάσαμε την τεχνοτροπία, τον τρόπο με τον οποίο οι καλλιτέχνες χρησιμοποίησαν τα γεωμετρικά σχήματα και κάναμε υποθέσεις σχετικά με το τι μπορεί να απεικονίζουν. Η ανταπόκριση και οι απόψεις των παιδιών πραγματικά ξεπέρασαν κάθε μας προσδοκία!!!! Το ενδιαφέρον τους εστιάστηκε κυρίως στους πίνακες του Καντίνσκι και το Κλέε.. Έτσι κ εμείς ασχοληθήκαμε με μερικούς από τους πιο γνωστούς τους πίνακες, όπως Τα δέντρα, Τα τετράγωνα με ομόκεντρους κύκλους του Καντίνσκι, Το κάστρο και ήλιος, Το φαρτμπαφελ, Τον Σενέκιο του Κλέε. Διαβάσαμε το Νυσταγμένο φεγγάρι της Φίλιας Δενδρινού με πίνακες του Κλέε και την ιστορία Σενέκιος ο γιός του ήλιου. Αποφασίσαμε λοιπόν να γίνουμε κι εμείς ζωγράφοι σαν τον Κλέε και τον Καντίνσκι ,να χρησιμοποιήσουμε τα γεωμετρικά σχήματα που μάθαμε και έντονα χρώματα. Το αποτέλεσμα απλά εξαιρετικό, είμαστε μεγάλα ταλέντα!!!!!